Elállás, Reklamáció

Elállás

A visszatérítést lehetőségeinkhez mérten azonnal, de legkésőbb 14 napon belül kézbesítjük onnantól, hogy a visszaszállított csomagot kézhez kaptuk. Indokolt esetben mindaddig visszatarthatjuk a jóváírást, amíg nem érkezik a visszaküldött csomag. Ha nem rendelkezik a vásárlást igazoló nyugtával, számlával úgy a jóváírást az elmúlt 60 nap legalacsonyabb ára alapján tesszük meg, ajándékutalványra töltve.

A termék visszatérítése kizárólag a termék számlán szereplő összegére vonatkozik. Értékhatártól függetlenül, az utánvétes fizetési móddal leadott megrendelés esetén bruttó 390 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési díjként. Elállás esetén a GT Solar Kft. nem téríti vissza az olyan megvalósult szolgáltatásokat, mint az utánvét kezelés díja.

Cégnévvel történt vásárlás esetén az Elállási jog NEM gyakorolható.

Mire kell figyelnem elállás esetén és visszaküldéskor?

  • Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól, köteles a terméket (lehetőleg eredeti, sértetlen állapotban) a mellékelt űrlap kitöltésével és számlával együtt haladéktalanul, de legkésőbb a megrendeléstől (annak beérkezésének igazolásától) számított 14 naptári napon belül személyesen visszahozni üzletünkbe vagy – kizárólag online megrendelés esetén – a saját költségén visszaküldeni az alábbi címre: GT Solar Kft. 4551, Nyíregyháza, Vásárosnaményi út 35.
  • A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a vásárlót terhelik. Az elállás kapcsán ezen felül a vásárlót más költség nem terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
  • A GT Solar Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) lehetőleg eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni. Amennyiben a termék a kipróbáláshoz feltétlen szükséges használatot meghaladó használat nyomait mutatja, úgy a GT Solar Kft. fenntartja magának a jogot arra, hogy az értékcsökkenés miatt egy arányos összeget visszatartson és a vételárat csak részben térítse vissza.

Elállási joga gyakorlásához töltse ki az alábbi űrlapot:


Panaszkezelés, Reklamáció:

Hibás, vagy sérült terméket kapott? Nem azt kapta, amit rendelt? Sajnálattal halljuk! Szívesen ellenőrizzük a panaszt. A panaszkezeléshez szükségünk van a rendelésről kiállított számlára és a sérülésről készült fotóra. Kérjük, még ne küldje vissza a terméket, hanem lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi űrlap segítségével:


Törékeny termékek esetén FONTOS, hogy a reklamáció akkor elfogadott ha a szállítási módnál a TÖRÉKENY szállítási szolgáltatás került kiválasztásra, mely az MPL által meghatározott módon egy feláras szolgáltatás és a címiraton szükséges jelölni. (Csak a dobozra írt "törékeny" felhívásra a Posta nem vállal felelőséget.)

Sérült csomagot kapott, mit tegyen?

Sajnálattal halljuk, de reméljük, hogy a csomagban keletkezett kár ellenére a megrendelt termék(ek) sértetlenül és hiánytalanul megérkeztek. Amennyiben csak a külső csomagolás sérült meg, és vissza szeretne küldeni valamit a megrendelésedből, akkor használjon egy saját maga által választott dobozt a visszaküldéshez. A kézbesítés módja miatti esetleges panaszokat érdemes az  MPL ügyfélszolgálatán jelezni.