Ez a honlap sütiket "cookie" használ. A cookie-k elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. Az "ELFOGADOM" gomb megnyomásával, hozzájárulását adja az alapvető és a marketing célú cookie használatához. További információt az alkalmazott cookie-ról itt olvashat: Adatvédelmi szabályzat
Elfogadom

Gyakran ismételt kérdések

Mielőtt fel venné velünk a kapcsolatot, kérjük olvassa el a gyakran ismételt kérdéseinket, mert előfordulhat, hogy megtalálja amit keres. 


Tudok-e személyesen vásárolni?

  • Igen. Nyíregyházán üzlethelységgel rendelkezünk, ahol lehetőség van személyes vásárlásra vagy a rendelése átvételére.
  • Üzletünkben fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.

 

Hogyan adhatok le rendelést?

  • A rendelés történhet a webáruházon keresztül valamint az alábbi e-mail címen: info@imake.hu. 

 

Szeretném megtudni egy termék raktáron van-e?

  • Webáruházunk raktárkészlete állandó szinkronban van fizikai raktárunkkal. Így a honlapon feltüntetett "raktáron" címke a termék tényleges elérhetőségére utal.
  • A "nincs készleten" címke sajnos a termék 0db-os készletét jelöli, mely termék beérkezése bizonytalan. 
  • A "beszerzés alatt" címke esetében a termék készletének pótlására már megtörtént a rendelés, mely vagy folyamatban van, vagy pedig már úton telephelyünkre.

 

Nekem csak egy pár db üvegre lenne szükségem. Mi a teendő?

  • 1-2 db üvegeket csak kizárólag személyesen üzletünkben tudunk kiszolgálni, ahol 1db-tól akár raklap mennyiségben is vásárolhat.
  • Kiszállítással, kizárólag az oldalon látható szetteket tudjuk biztosítani a szállítási logisztika miatt. 

 

Nem tudom hogyan kell használni a megrendelt terméket. mitévő legyek?

  • Minden olyan terméknél aminél szükséges lehet a használti útmutató vagy akár egy kis segédlet megtalálható a termék adatlapján a termék fényképe alatt a "CSATOLT DOKUMENTUMOK" pontban. 

 

Kinéztem az oldalon egy terméket. Mennyibe kerül?

  • Üzletünk és weboldalunk árai ugyanazok. A honlapon feltüntetett árak Bruttó árak mely tartalmazza a 27%-os Áfát. Áraink folyamatosan frissülnek így mindig naprakészen láthatja.
  • Esetleges árhibákat igyekszünk minél hamarabb javítani. A hibás árra az ÁSZF-ben foglaltak a mérvadóak.

 

Én csak egy db kis terméket szeretnék. Miért nem adják fel levélbe? 

  • Cégünk szerződésben áll az MPL futárszolgálattal. A szerződésünk kizárólag csomagfeladásra érvényes. 
  • A levélküldemény feladására cégünknek is csak a helyi postán van lehetősége. A postára történő elmenetelre munkaidőben nincs kapacitásunk, munkaidőn túl dolgozóink is hazavágynak családjukhoz. 

 

Nem kaptam visszaigazoló emailt!

  • A visszaigazoló email egy automatikus rendszer üzenet, mely az Ön által megadott email címre, automatikusan kiküldésre kerül. 
  • Amennyiben mégsem látja az emailt kérjük nézze meg email fiókja "Spam" mappáját. 
  • Ha ott sem látja sajnos az a tapasztalatunk, hogy a rendelés leadásakor sokan használják az automatikus kitöltést, mely a legtöbb esetben hibás email cím megadását eredményezi. 

 

Nem kaptam számlát a rendelésemről.

  • Cégünk E-számlát állít ki minden rendelésről, mely kinyomtatása nem kötelességünk és nem is hivatalos. A megrendelése kézhez vételekor a csomagban egy megrendelés összesítőt talál, mely a csomagolás logisztikáját könnyíti. A számla az Ön által megadott email címre kerül kiküldésre. 
  • Amennyiben mégsem látja az emailt kérjük nézze meg email fiókja "Spam" mappáját. 
  • Ha ott sem látja sajnos az a tapasztalatunk, hogy a rendelés leadásakor sokan használják az automatikus kitöltést, mely a legtöbb esetben hibás email cím megadását eredményezi. 

 

Összetört a termék amit rendeltem.

  • Először is fontos ebben az esetben, hogy rendelésénél a "Törékeny" házhozszállítást választotta-e mely egy feláras szolgáltatás, amit az MPL futárszolgálat határoz meg.
  • Amennyiben Ön nem ezt a szolgáltatást választotta az ára miatt, úgy sajnos sem cégünk sem a Posta nem tud érte felelősséget vállalni.

 

Összetört a termék amit rendeltem pedig kértem rá Törékeny szolgáltatást.

  • Sajnos nem minden esetben kerülhető el a termék sérülése, azonban ilyen esetben cégünk azonnal újra küldi Önnek a rendelt terméket. Ezt követően cégünk kártérítési igényt nyújt be az MPL futárszolgálat Üzleti Ügyfélszolgálatán. 

 

Meggondoltam magam és nem szeretném a terméket.

  • Amennyiben még csak összekészítési fázisban van, kérjük haladéktalanul jelezze kollégáink felé, hogy szeretné rendelését törölni.
  • Ha már kiküldésre került a termék élhet elállási jogával 14 napig, melyet az alábbi űrlap segítségével nyújthat be. https://www.imake.hu/elallas-reklamacio-61

 

Meggondoltam magam és nem szeretném a terméket ezért megtagadom az átvételt vagy nem megyek el érte a megjelölt Postára/PostaPontra.

  • Ebben az esetben Ön jogsértően viselkedik, mert az át nem vett csomag nem része az elállási jognak.
  • Az átvétel megtagadása vagy a csomag postán, postaponton hagyása következményeként cégünk jogos követelésként kiszámlázza Önnek a csomag oda illetve vissza szállítás költségét. 

 

Megtagadtam az átvételt, amire kaptam egy számlát a szállítási díjakról. Nem fizetem be, úgyse foglalkoznak 2000 ft-tal.

  • Jelenleg már elég sok cég foglalkozik ezen jogsértő mód fizetési kötelezettségének behajtásával, így hiába csekély az összeg a behajtás vagy az összeg nem kifizetését követő jogi lépések elkerülhetetlenek. 
  • Cégünk is szerződésben áll olyan követeléskezelő társasággal, akik az át nem vett csomag szállítási díjának kifizetési folyamatait felügyelik.

 

Hogyan tudok módosíthatok egy számlát, ha más adatokkal szeretném kérni, de már elkészült?

  • A kiállított számlákat nem áll módunkban javítani, ezért kérjük, hogy rendelése véglegesítése előtt fokozott figyelemmel ellenőrizze le a már beírt adatokat.

 

Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webshopban vagy mindenképp regisztrációhoz kötött?

  • Természetesen nem kötelező a regisztráció weboldalunk, így anélkül is adhat le rendelést nálunk. Viszont ha beregisztrál oldalunkra minden vásárlás után hűségpontokat tud gyűjteni, melyet bármikor vásárlási összeg határtól függetlenül fel tud használni. Az összegyűjtött pontok érvényességi ideje: 365 nap

 

Hogyan kaphatok segítséget, ha bármilyen kérdésem felmerül?

Munkaidőben tudnak bennünket keresni az alábbi elérhetőségeinken:

  • e-mail: info@imake.hu
  • Telefon: +36305763669 

 

Pálinkafőzőt szeretnék vásárolni van valamilyen teendőm ezzel kapcsolatban?

  • A hatályos jogszabály értelmében pálinkafőző berendezést birtokló magánszemély köteles a készüléket vásárlástól számított 15 napon belül bejelenteni a lakóhelye szerinti Önkormányzatnál. Továbbá, párlat előállítást megelőzően bejelentést kell tennie a tervezett párlat előállításáról az Állami Adó-és Vámhatósághoz.